Webes ügysegédWebes ügysegéd néven 2015.10.01-től ügyfélkapus belépéssel rendelkező magánszemélyek és egyéni vállalkozók részére új ügyintézési felületet indított a Közigazgatási És Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala. 

Interneten történő elérhetőség: kattints ide.

A webes ügysegéd célja: ügyfelek és a hatóság adminisztratív terheinek csökkentésének érdekében teljes körű elektronikus ügyintézés megvalósítása az alábbi ügytípusokra:

  • Erkölcsi bizonyítvány kérése
  • Gépjármű ügyintézés
  • Személyazonosító igazolvány ügyintézés
  • Útlevél ügyintézés
  • Külföldön történő letelepedési szándék bejelentése
  • Külföldön élő magyar állampolgár lakóhely-változásának bejelentése
  • Szállásadói hozzájáruló nyilatkozatok
  • Anyakönyvi kivonat
  • Tájékoztatás a személyi adatokról és a lakcím-nyilvántartásban tárolt adatokról
  • Egyéni vállalkozással kapcsolatos ügyintézés

Az egyéni vállalkozással kapcsolatos ügyintézés keretében kizárólagosan webes ügysegéd felületén lehet ügyet intézni, mégpedig az alábbiakat:

  • a vállalkozás megkezdését bejelenteni,
  • adatváltozásokat bejelenteni,
  • vállalkozói igazolványt igényelni,
  • szüneteltetést bejelenteni,
  • vállalkozását megszüntetni,
  • hatósági igazolást igényelni a vállalkozói nyilvántartásból

Várjuk jelentkezésed, ha cégalapítás, vállalkozás indítása, könyvelés, adózás és cégvezetés kapcsán problémáid vannak.